Asigurarile pentru angajati sunt un instrument prin care puteti oferi ajutor angajatilor dumneavoastra care se confrunta cu momente dificile: de la pierderea totala sau partiala a capacitatii de munca pana la spitalizare sau interventie chirurgicala din imbolnavire.
Asadar va oferim o gama larga de asigurari pentru angajatii dumneavoastra: medicale, de accidente, de viata, planuri financiare de fidelizare.
Daca alegeti sa introduceti acest beneficiu, iata cateva avantaje:
Construiti propriile planuri de protectie in functie de specificul activitatii dumneavoastra;
Obtineti reduceri semnificative de costuri ca urmare a modalitatii de contractare colectiva;
Pachetele de servicii sunt flexibile şi modulare, disponibile pe componente în diverse combinaţii, conform nevoilor reale ale companiei dumneavoastra;
Puteţi aduce un plus de siguranţă şi confort financiar familiei angajaţilor dumneavoastra;
In situatii grele, efortul financiar este transferat de la dumneavoastra la compania de asigurari.